в школах України

Вивчення iсторiї та теорiї лiтератури на культурологiчнiй основi

Автор-упорядик: Ігор Цiко

Опорні конспекти з вивчення оглядових і монографічних тем зарубіжної літератури на культурологічній основі значно полегшують освітню діяльність учня з предмета, створюють підґрунтя для глибокого і систематизованого засвоєння програмового матеріалу на основі фонових відомостей, використовуючи міжпредметні й міжлітературні зв’язки. Якісне естетичне оформлення й використання схем у поєднанні зі зразками несловесних видів мистецтва сприяють розвитку зорової пам’яті, асоціативного і логічного типів мислення, вихованню естетичних смаків у поціновувача художнього слова, заохочують до творчого самовираження. Школярі мають можливість оцінити доробок письменника чи епоху, ознайомившись також із творами живопису, скульптури, архітектури, ілюстративним матеріалом, опрацювавши лаконічно викладену інформацію.
В опорних конспектах використані та узагальнені методичні знахідки як самого автора-упорядника, так і вчителів світової літератури України, науковців (І.Ради, О.Ніколенко, В.Рогозинського, О.Первака, О.Каєнка та ін.).

Ч_Дiккенс Пригоди Олiвера Твiста
Iсторiя Троянської вiйни у епосi Гомера
Антична лiтература
Бароко
Божественна комедiя – вершинний твiр Данте
В_Гюго_ Три чоловiчих серця
В_Шекспiр_ Театр_ Гамлет
Звiдки був рiд латинський (Вергiлiй_ Енеїда)
Камяна симфонiя собору В_Гюго
Класицизм
Лiричний щоденник поета Байрона
На шляху до Всесвiтнього Щастя (Гете_ Фауст)
О_Пушкiн_ Євгенiй Онєгiн
О_Пушкiн_ Лiрика
О_Пушкiн_ Цигани
Просвiтництво
Реалiзм
Ренесанс
Романтизм
Романтичнi й реалiстичнi тенденцiї в росiйськiй лiтературi
Свiт вiльшаного королiвства (Гете_ Вiльшаний король)
Середньовiччя
Стендаль_ Червоне i чорне

 

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар