в школах України

Як Миші святкували Новий рік

Автор: Філатенко Олексій, учень 6 класу Чапаєвської ЗОШ І–ІІІ ступенів Чутівського району Полтавської області
Вчитель: Гринь С.М.

Якось на чарівній планеті мишей, настав кінець першого зимового місяця. Це була холодна сніжна пора. Всі миші веселилися: хто кидався сніжками, хто катався на санчатах. Їм було весело, бо вони знали, що скоро Новий рік. Тільки одна родина не раділа приходу цього свята, бо в їх родині був Геній. Він змайстрував пристрій для перетворення мишей на рабів – зомбі.
Кухар Доріс готував піцу. Він був неперевершений майстер своєї справи: спочатку підкидав тісто, накладав начинку, а потім пхав її до духовки. Він готував страву на Новий рік, бо це його найулюбленіше свято. Настав вечір, миші полягали раніше спати, щоб прокинутися о шостій ранку та приготувати щось із солодощів. Але цьому не судилося збутися. Вночі лихий Геній включив свій пристрій і миші перетворилися на рабів – зомбі. Лише Доріс був непідвласний цим чарам, бо він на ніч заткнув вуха ватою і на нього чари не подіяли. Коли він вранці проснувся, нікого не було, кухар подумав, що всі пішли до крамниці купувати подарунки і продовжував готувати страви. Але почало вечоріти, а мишей не було. Доріс згадав про погрози родини Генія. Не довго думаючи, кухар осідлав коня, взяв зброю і поїхав визволяти друзів. Часу на роздуми не було. Новий рік не за горами. Чи довго їхав наш герой невідомо, але натрапив він на замок. Двері замку були замуровані, герой вирішив потрапити всередину через дах. Пробираючись на дах, він мимоволі перевів погляд у вікно і побачив сімейство божевільних мишей, що породило Генія. . Доріс через вікно потрапив до кімнати. Геній, побачивши героя, визвав підкріплення вояків. Зомбована мишва прибувала. – Не можна гаяти часу. Ініціативу потрібно брати у свої руки, – подумав Доріс і пішов у наступ на ворога. – Смерть тобі, Генію, властителю знедолених та зомбованих Мишей. Кухар схопив зброю, переляканий Геній випустив пульт з рук, він упав на підлогу і розсипався на крихітні шматочки. Чари зникли. Миші повернулися до звичайного стану. А за наказом кухаря Доріса, який став правителем Мишей, родина Генія покинула країну. А свято наближалось. Правитель з підданими спішив додому. Годинник пробив 12 разів. Миші прокричали: – З Новим роком! Хай живе наш правитель – славний кухар Доріс. Свято набирало обертів…

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар