в школах України

Зміст № 1, 2019

Редакційна вітальня
«Школа – це моя стихія!». Ексклюзивне інтерв’ю Лесі Сич. . . . . . .2

Літературознавство і школа
Ольга Ніколенко.
У королівстві Андерсена. . . .5

Конкурс «Тисяча журавлів»
Валентина Полякова.
Усний журнал за твором Гарпер Лі «Вбити пересмішника». . .9

Ірина Жеребецька. Ми пам’ятаємо! Урок за романом Джона Бойна «Хлопчик у смугастій піжамі». . . . . .13

10-й клас – на відмінно!
Ольга Гузь.
Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки№ 60-69. . . . . . .16

Атестація вчителя: шлях до майстерності
Наталія Гиренко.
Урок з вивчення оповідання Дж. Олдріджа «Останній дюйм». . . .61

Учитель – учителю
Олена Ходюк.
Урок – творча майстерня. . . . . . . . . . . . . . . . .64

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар