в школах України

Зміст № 2, 2016

Шкільні програми: аналітика, практика, перспективи
Пітерська О., Тіхоненко С., Юлдашева Л. Шкільні програми із зарубіжної літератури для 5-9 класів (2005 р. і 2012 р. зі змінами 2015 р.) в таблицях.2

Пітерська О., Тіхоненко С., Юлдашева Л. Сучасні книжки прокладають шлях до сучасної Європи.11

Література та кіномистецтво
Матюшкіна Т. Культурологічний підхід до вивчення роману Корнелії Функе «Чорнильне серце».14

Педагогічна хроніка
Семенюк О. «Поетика відкритого простору»: розвиток літературної компетентності на уроках зарубіжної літератури.18

Конкурс «Яскраве світло класики та сучасної літератури»
Рудніцька Н. «Я прийшов за твоїми хрестами, Соню». Урок-диспут за романом Ф.М. Достоєвського «Злочин і кара».22
Рябошапко Н. Вивчаємо казку О. Уайльда «Хлопчик-Зірка».25

Учитель – учителеві
Ділова гра «Створюємо урок». Моделювання діяльності вчителя та учнів на різних етапах уроку в 5 класі
(Туве Янсон «Капелюх чарівника». Втілення у персонажах твору ідей доброти, щирості, сімейних стосунків)
Васильянц M. Мотиваційний етап.28
Василішина O. Актуалізація опорних знань.29
Щокіна Г. Вивчення нового матеріалу.29
Моргун М. Осмислення нових знань і умінь.31
Орлова В. Пояснення домашнього завдання.32

7-й клас – на відмінно!
Гузь О., Козова Т. Орієнтовне поурочне планування для 7 класу.
Урок № 45  № 45_ Гузь_ Конан Дойл
Урок № 46  № 46_ Гузь_ Конан Дойл_ Пістрява стрічка(1)
Урок № 47  № 47_ Гузь_ Конан Дойл_ Спілка рудих
Урок № 48  № 48_ Гузь_ Шерлок Холмс і доктор Ватсон
Урок № 49  Урок_№ 49_ Рябуха_ Агата Крісті_ Десять негренят
Урок № 50  Урок_№ 50_ Гузь_ Контрольна робота з теми Літературний детектив
Урок № 51  Уроки №51_ Гузь, Козова_ О_ Генрі_ Останній листок
Урок № 52  Урок № 52_ Гузь, Козова_ Образ Бермана
Уроки №53-57. .33

Атестація вчителя: шлях до майстерності
Гонтарук О. Засудження рабства в романі Г. Бічер-Стоу «Хатина дядька Тома».50
Кушкова С. Оспівування мужності та героїзму, дружби і відданості в поемі Шота Руставелі «Витязь у тигровій шкурі». Урок позакласного читання.54
Куцопал І. «Рукописи не горять!», або Трагізм і велич долі митця (Майстра) у романі М. Булгакова «Майстер і Маргарита». Урок розвитку зв’язного мовлення.59

Портрети наших авторів
Гладышев В. Творчество, творчество, творчество! .62

На 1 обкл. — Корнелія Функе. Фото

Черговий номер

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”