в школах України

Зміст № 11, 2017

Редакційна вітальня
«Будуймо містки між дитячими серцями і вчительським». Ексклюзивне інтерв’ю Ольги Чоловської. . .2

З досвіду роботи
Ольга Чоловська. Урок мовою серця. . .5

Педагогічна хроніка
Анатолій Дзик, Ольга Чоловська. Методичні дегустації. Компетентний учитель – сучасному учневі. . .6
Матеріали семінару
Алла Іващенко. Міні-воркшоп «Істина в діалозі» (вивчення п’єси Г.Ібсена «Ляльковий дім» з використанням прийомів вітагенного навчання). . .10
Марина Вітко. Персоніфікація природних сил у творчості Гарсія Лорки (на прикладі поезії «Romance de la Luna Luna»). . .12
Олена Ходюк. Літературна студія – простір для творчості. . . .16

Науково-практична конференція
Людмила Юлдашева. Свято, яке завжди з нами. . .18

Методика і досвід
Вікторія Туряниця. Світоглядні та естетичні погляди Ш.Бодлера у збірці «Квіти зла». . .20

Конкурс «Педагогічні смаколики»
Світлана Дячок. Педагогічні смаколики від Світлани Дячок. . .24
Юлія Желізко. Ключики до дитячих сердець. . .26
Марія Юрчишина. Від особистості письменника – до особистості учня. . .28
Інна Сорока. Таємниці, сховані у філіжанці кави. . .31
Валентина Полякова. Гештальт-завдання на уроках зарубіжної літератури. . .40

Атестація вчителя: шлях до майстерності
Маріанна Палчей. Тривога за руйнування духовних цінностей у новелі Рея Бредбері «Усмішка». Образ Тома, його динаміка. . .46

9-й клас – на відмінно!
Ольга Гузь. Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Уроки№ 29-33. . .50

На 1 обкл. – переможниця фотоконкурсу «Ми любимо зарубіжну літературу!» (І місце) – Шевченко Крістіна, учениця 6 класу Покровської ЗОШ І-ІІ ст. Полтавської обл.
Коментар до світлини: Захоплююсь Ассоль! Вона переборола всі труднощі, які випали на її долю, бо мала мрію, до якої наполегливо йшла, прагнула всім серцем. «Якщо віриш, казка оживе!» – стверджує Олександр Грін. Що це насправді так, я переконалася на власному досвіді. Упродовж року ми з мамою чекали на повернення тата з АТО. І ось нарешті це сталося.
Мій татусь, учасник бойових дій, повернувся додому. Сподіваюся, що віднині він буде завжди поряд, і вже ніщо не зможе розлучити нас. Нехай здійсняться і ваші заповітні мрії і нехай завжди буде мирним небо над нами!

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар