в школах України

І.А.Крилов «Вовк і Ягня». Осуд несправедливості в байці

Автор: Бушакова Оксана Валеріївна, вчитель зарубіжної літератури, навчально-виховний комплекс «Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 – ліцей з економічним та юридичним профілями навчання», м. Могилів-Подільський, Вінницька обл.
Презентація до уроку

Bushakova_Krilov

Крилов Вовк і Ягня

Мета: повторити вивчений про байку матеріал з теорії та історії літератури; познайомити учнів з короткими відомостями про І. А. Крилова; працювати над виразним читанням та обговоренням байки «Вовк і Ягня», порівнюючи її з однойменним твором Езопа; розкрити значення творчості письменника; розвивати мову, пізнавальні здібності учнів; вдосконалювати навичку осмисленого виразного читання; формувати світогляд учнів; виховувати інтерес до літератури.
Наочність: підручник Ж. Клименко «Зарубіжна література. 6 клас», Київ, «Навчальна книга», 2006; мультимедійна презентація «І. А. Крилов «Вовк і Ягня» (в електронному варіанті або роздруку).
Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

1. Організаційний момент.
2. Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.
Опрацювання презентації:

Повторення вивченого матеріалу, актуалізація знань

3. Опрацювання презентації:
Вивчення нового матеріалу

4. Опрацювання презентації:
Закріплення вивченого матеріалу

5. Робота над виразним читанням байки учнями (варіант – читання в особах).

6. Опрацювання презентації:

7. Підведення підсумків уроку.

Домашнє завдання:
–  Розповідати про І. А. Крилова.
–  Виразно читати байку «Вовк і Ягня».
–  Пояснювати алегорію та мораль твору.

Література
1. «И. А. Крылов в портретах, иллюстрациях, документах. Пособие для учителя», составитель А. Гордин, Москва-Ленинград.: Просвещение, 1966. – 448 с. ил.
2. «Русские писатели. Библиографический словарь» под редакцией П. Николаева. – Москва.: Просвещение, 1990, том1- 432 с. ил.

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар