в школах України

Новорічні пригоди казкових героїв (фанфік)

Автор: Трачук Соломія, учениця 5 класу (гімназії) Шумського НВК (загальноосвітня школа І- ІІІ ст. – гімназія) Тернопільської області.
Захоплення: найбільше любить малювати, писати вірші та казки, співає в ансамблі «Веселкові барви» та у «Зразковому художньому колективі» Шумського НВК.
Вчитель: Ходюк О. С.

Одного зимового дня у королівстві казок оголосили бал, на якому мали зібратися персонажі різних творів. Вони повинні були спочатку прикрасити зал. Кай і Герда принесли троянди, Білосніжка із сімома гномами чудову скатертину, Попелюшка кришталеві вази, Пані Метелиця стіл із чистого золота, Рапунцель довгі косички із соломи. О шостій годині всі сіли за стіл поїсти. Коли трапезу закінчили, Кай вигукнув:
– Гайда танцювати!
Але Попелюшка попросила:
– Зачекаймо ж мого принца.
Через двадцять хвилин він з?явився і всі радісно пішли танцювати. Але несподівано музиканти перестали грати. Запанувала тиша… Відчинилися двері й увійшла Снігова Королева. Кай і Герда мало не повмирали зо страху, але тут вона промовила:
– Ви мене не бійтеся, я стала доброю і нікому не бажаю зла.
Але Кай вигукнув:
– Вона хоче нас обдурити, я це знаю, бо на собі випробував.
– Повірте мені, будь ласка, – жалібно промовила Снігова Королева.
Після цього їй усі пробачили і знову почали танцювати. А коли потомилися, то присіли на стільці й розпочали конкурс талантів.
Семеро гномів усіх смішили анекдотами, Снігова Королева розповідала про своє царство, а Кай і Герда про троянди. Пані Метелиця розважала власними казками, віршами та оповіданнями. Попелюшка та Білосніжка співали та танцювали. Рапунцель проводила майстер- клас по заплітанню волосся. Цими талантами казкових героїв наділили їх автори.
Ось так чудово, у злагоді, проводили час герої різних казок. Вони цю зустріч запам’ятають надовго (аж до наступного свята). Тепер спільні бали стали для них гарною традицією.

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар