Утвердження самоцінності людського життя в баладі Ф.Шиллера «Рукавичка»

Вам також має сподобатись...

2 Відповідей

  1. admin сказав:

    Анна-Марія Богосвятська: Трохи втомилася, коли читала презентацію. 27 Слайдів з насиченою інформацією тільки для лівої логічної півкулі – це справді забагато.
    Сам урок – цікавий: багато роботи з текстом, варіантами перекладів, переплетення трьох мов, коментоване читання.

  2. admin сказав:

    Ірина Хроменко: Презентація мені сподобалася до Слайдів, на яких відтворювалася робота з перекладами. Гадаю, розміщувати в презентації тексти віршів не варто (занадто дрібний шрифт). Взагалі, мені здалося, що на уроці було занадто роботи з перекладами. Для чого? За цим загубився аналіз твору. До того ж, шкільний анліз художніх творів має бути емоційним. Лише за цієї умови відбувається зустріч із твором, яка запам’ятовується на все життя. “Рукавичка” – це твір, звернений до емоційної сфери читачів (є над чим поміркувати, висловити власну думку, оцінку вчинків героїв тощо). Проте запропонована робота з текстом, на мою думку, більше звернена до раціо. Враження, що це конспект вузівського заняття. Але це моя думка особиста.За цим конспектом стоїть величезна праця вчителя, яка заслуговує на глибоку повагу. Бажаю творчої натхненної праці автору роботи!

Залишити відповідь