в школах України

Відгук на книгу Даніеля Дефо «Робінзон Крузо»

Автор: Віолетта Жуковська, учениця 6 класу Миколаївської ЗОШ № 51
Захоплення: курси акторської майстерності, читання художньої літератури, спорт (плавання).
Вчитель: Мукан Наталя Михайлівна

Сьогодні я хочу представити вам всесвітньовідомий роман «Робінзон Крузо». Пройшло багато років з того часу, як Даніель Дефо написав цей твір, але й досі він читається з великою цікавістю.
Мільйони людей перечитують цю книгу знову і знову, і кожен знаходить у ній щось своє. Діти уявляють себе Робінзоном, його ім’я стало відомим навіть тим, хто не знайомий з історією цього героя.
Ця книга не має вікових обмежень. Перегортаючи сторінки роману Дефо, кожен хоча б раз задумався про те, як важко жити одному, коли у тебе немає близьких, коли ти не знаєш, що чекає на тебе завтра. Робінзон був відважною та сміливою людиною. І попри всі страхи він продовжував боротися та радіти життю з надією, що колись все-таки він повернеться додому.
Спочатку героєві було важко: бідолаха боявся всього, адже він навіть не знав, де знаходиться. Багато чого Робінзонові доводилося винаходити заново, адже на безлюдному острові не завітати до крамниці, щоб купити потрібну тобі річ, і не запитати поради у вірного товариша. Наш герой постійно працює, щось будує, майструє, розчищає, відкриває. Через деякий час пан Крузо звикає до нового оточення, але труднощі та небезпека чатують на нього мало не щодня.
З часом Робінзон завів власне господарство, викопав велику затишну землянку, вирощував хліб, а ще через деякий час врятував від тубільців людину, яка стала героєві вірним другом. Так ми знайомимося з іще одним персонажем цієї незабутньої історії – П’ятницею.
Пройшло цілих довгих 28 років, доки доля зглянулась над героєм, надавши йому можливість повернутися додому.
Я вважаю, що саме працелюбність, терпіння і величезна сила волі допомогли Робінзонові залишитися Людиною. Приклад Робінзона Крузо показує, що сильна духом, цілеспрямована людина зуміє впоратися з будь-якими труднощами та подолати життєві незгоди.
А ти, юний читачу, хотів би опинитися на безлюдному острові, відчути себе Робінзоном, знайти свого П’ятницю? Тоді вирушай у подорож – читай роман Даніеля Дефо «Життя й незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона Крузо»!

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар