в школах України

Відгук про прочитану влітку книгу Д. Дефо «Робінзон Крузо»

Автор: Островський Олександр, учень 6 – А класу Судилківської ЗОШ І – ІІІ ступенів Шепетівського району Хмельницької області
Вчитель. Денисюк Ольга Григорівна

Влітку я прочитав роман Д. Дефо «Робінзон Крузо» У творі йдеться про юнака, який дуже любив море. Це змусило його втекти з рідної домівки, влаштуватися на корабель і відправитися в морську подорож. А такі подорожі часто виявляються дуже небезпечними. Так сталося й з головним героєм. Під час шторму Робінзон та інші з команди корабля опиняються у воді, але вижити у цій жахливій стихії пощастило тільки Робінзону. Щастя, на думку Робінзона, виявилося миттєвим, тому що він зрозумів, що перебуває на безлюдному острові. Та 28 років, проведених героєм на безлюдному острові, довели, що можна залишатися людиною й в таких умовах. Важливо до кінця боротися за своє життя. Саме це й робив Робінзон, виявляючи мужність, спритність, наполегливість.

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар