в школах України

Відгук на прочитану книгу Д. Дефо «Робінзон Крузо»

Автор: Гоменюк Максим, учень 6-В класу Маньківської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 Черкаської області
Захоплення: читання книг, спорт
Вчитель: Онуфрієнко Тетяна Степанівна

Я дуже люблю читати пригодницькі твори. Бібліотекар мені порекомендувала взяти книгу Д. Дефо «Робінзон Крузо».
Гортаючи перші сторінки, я поринаю у світ пригод. Мені здається, що це не Робінзон, а я мандрував у далекі країни. Але остання подорож виявилася невдалою, бо під час шторму корабель потрапив у аварію. Вся команда загинула, крім Робінзона Крузо, якого хвилею викинуло на безлюдний острів.
Я захоплююся героєм, адже він не розгубився, не втратив надії на порятунок, а змайстрував пліт і перевіз всі потрібні речі із корабля на острів, побудував намет. Завдяки своїй наполегливості та кмітливості Р. Крузо навчився вирощувати хліб, виготовляти глиняний посуд, шити одяг, приручив диких кіз.
Напевно, немає такої людини, яка б не любила тварин. Це стосується і головного героя, який перевіз із корабля на берег двох кішок. А наступного дня приплив собака. Тепер Робінзону було до кого говорити. На жаль, собака не вмів розмовляти.
Проте з часом у Р. Крузо з’явився друг, якого він назвав П’ятниця. Ця людина стала розрадою в самотньому житті Робінзона.
Головний герой довів мені, що завдяки наполегливій праці і незламному характеру можна подолати будь-які труднощі.
Я обов’язково пораджу своїм друзям прочитати цю книгу.

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар