в школах України

Відгук про твір Даніеля Дефо «Пригоди Робінзона Крузо»

Автор: Дейнега Олег, учень 6-А класу СЗОШ № 22 м. Миколаїв
Захоплення: боротьба Дзюдо
Вчитель: Чайковська Наталя Миколаївна

Зовсім недавно багато сучасної молоді намагалося потрапити до випробувального проекту «Останній герой». Таких людей я називаю робінзонами і трішки їм заздрю.
Книга «Пригоди Робінзона Крузо» Даніеля Дефо про пригоди мореплавця вразила мене. Адже її герой потрапив на безлюдний острів без засобів до існування на довгі 28 років. Для мене залишилося загадкою, чому саме на такий термін автор поселив свого Робінзона на острові. Але, прочитавши її, можу сказати з упевненістю: тільки від людини залежить, витримає вона чи ні, стане вона героєм чи антигероєм.
Я вважаю, що Робінзон Крузо сприйняв небезпечний поворот долі як її дарунок, тому він не просто вижив у небезпечній ситуації, а виніс багато уроків, тобто став майстром свого життя. Завдяки наполегливій праці дикий острів він перетворив на власну фортецю зі своїм господарством: побудував надійний дім, меблі, пірогу, приручив диких тварин, виготовив посуд, навчився вирощувати і пекти хліб. Сумно і самотньо було лише без друзів. Дошкуляло плем’я людоїдів. Але і ця проблема була вирішена: врятувавши П’ятницю, наш герой отримав друга. А також за допомогою своєї винахідливості та розуму зумів врятувати життя групі мореплавців, на яких напали. Врешті решт він заслужив на повернення на батьківщину.
Робінзон Крузо для мене герой. Саме він своїм життям, ставленням до нього, вчинками показав мені безмежне працелюбство, нечуваний оптимізм і нескінчену жагу до життя, щоб у ньому нести почесне звання «Людина».

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар