в школах України

Відгук про прочитаний твір Артура Конан Дойля «Собака Баскервілів»

Автор: Гончарук Аліна, учениця 7 – Б класу Судилківської ЗОШ І – ІІІ ступенів Шепетівського району Хмельницької області
Вчитель. Денисюк Ольга Григорівна

Хто у світі не знає дивовижного детектива Шерлока Холмса? Мабуть, немає таких. Якщо не читали творів про нього, то художні фільми бачили точно. Я сама належала до таких, але влітку цього року прочитало повість Артура Конан Дойля «Собака Баскервілів».
Спочатку твір здавався не таким цікавим, як фільм, та згодом я вже не могла відірватися від сторінок. У Херлок Холмсі викликає захоплення все: і манера мови, і міркування вголос, і приховані вчинки. Не завжди встигала зрозуміти хід його думок, тому була вражена результатами діяльності детектива все більше й більше.
Коли б і в нашому часі з’явилося більше таких детективів, то й злочинці б жили у постійному страху, а може й зовсім зникли б.

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар