На допомогу вчителюОльга Ніколенко, Дмитро Лебедь. Подарунок до нового навчального року – новий сайт для вчителів зарубіжної літератури «Тисяча журавлів». . . .2 Умови конкурсу для вчителів та учнів «Тисяча журавлів». . . .4 Фахові проблеми Анна-Марія Богосвятська, Ліліана Кудрик. Сучасний урок у Новій українській школі. Спроба рефлексії. . . .6 10-й клас — на… Читати далі Зміст № 9, 2018
Фахові проблеми Анна-Марія Богосвятська. Натхнення від природи: навчаємось яскравості в осені. . .2 10-й клас – на відмінно! Ольга Гузь. Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури у 10 класі. Рівень стандарту. . . .11 Ольга Гузь. Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури у 10 класі. Профільний рівень. . . .13 Ольга Гузь. Орієнтовне поурочне планування. Уроки № 1-10. . . .… Читати далі Зміст № 7-8, 2018
Редакційна вітальня «Мене надихають діти». Ексклюзивне інтерв’ю Ольги Горобченко. . . . . . .2 Фахові проблеми Практика роботи з текстамии «нової природи» на уроках літератури Тетяна Турко. Антибуки та їх різновиди – засіб підвищити настрій . . . . . .7 Іванна Горбаль. Хмарка слів. . . . . . .8 Уляна Мартюк. Книжкові інсталяції. . .… Читати далі Зміст №6, 2018
Редакційна вітальня «Вчитель – це на все життя!». Ексклюзивне інтерв’ю Вікторії Туряниці. . . . .2 Нова програма для 10 класу Вікторія Туряниця. Сучасна література в юнацькому читанні. Ніл Ґейман «Кораліна». . .7 Конкурс «Запрошую на відкритий урок!» Ганна Рак. «Дві фігури, що виступають разом…». Дон Кіхот і Санчо Панса – парні образи, в яких утілено високу мрію і… Читати далі Зміст №5, 2018
Також цікаве: Зміст №12, 2011 Зміст № 2, 2013 Зміст № 11, 2014 Зміст № 1, 2016
Також цікаве: Зміст №12, 2011 Зміст № 2, 2013 Зміст № 11, 2014 Зміст № 1, 2016
Нові програми для старших класів Ольга Ніколенко. Роман ХІХ століття. Формування, провідні ознаки, різновиди. . .2 Фахові проблеми Анна-Марія Богосвятська. Традиційна книга в епоху інформаційного цунамі, або Навіщо читати художню літературу. . .10 Редакційна вітальня «Як виростити в душах дітей квіти». Ексклюзивне інтерв’ю Марії Юрчишиної. . .16 З досвіду роботи Марії Юрчишиної Кольорові дні Тома Сойєра. .… Читати далі Зміст №2, 2018
Редакційна вітальня «Кожна людина для мене асоціюється з книжкою». Ексклюзивне інтерв’ю Ірини Горобченко. . .2 Мистецтво аналізу Ірина Горобченко. Загадкова леді з есе «Джакомо Джойс». . .7 9-й клас – на відмінно! Ольга Гузь. Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Урок № 44-54. . .12 Методика і досвід Світлана Проценко. Шерлок Холмс як безпосередній учасник розв’язання сімейного конфлікту… Читати далі Зміст №1, 2018
Учитель – учителеві Ірина Ткач. Філософські й літературні джерела роману Михайла Булгакова «Майстер і Маргарита» (до уроків зарубіжної літератури в 11 класі). . .2 Владислав Чайковський. Мотиви творчості Григорія Сковороди в романі Михайла Булгакова «Майстер і Маргарита». . .5 9-й клас – на відмінно! Ольга Гузь. Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Уроки № 35-43. .… Читати далі Зміст № 12, 2017
Редакційна вітальня «Будуймо містки між дитячими серцями і вчительським». Ексклюзивне інтерв’ю Ольги Чоловської. . .2 З досвіду роботи Ольга Чоловська. Урок мовою серця. . .5 Педагогічна хроніка Анатолій Дзик, Ольга Чоловська. Методичні дегустації. Компетентний учитель – сучасному учневі. . .6 Матеріали семінару Алла Іващенко. Міні-воркшоп «Істина в діалозі» (вивчення п’єси Г.Ібсена «Ляльковий дім» з використанням… Читати далі Зміст № 11, 2017
Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”